АНОТАЦІЯ
Методичний кейс вчителя англійської мови Бердянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Бердянської міської ради Запорізької області Тиховської Анастасії Євгенівни з теми «Формування дослідницької компетентності учнів шляхом використання ІКТ на уроках англійської мови»
Соціально-економічні та
культурні тенденції розвитку сучасного суспільства викликають необхідність
навчання учнів іноземної мови як
важливого засобу міжкультурного спілкування. Оволодіння іноземною мовою надає додаткові можливості
для самореалізації особистості в сучасних умовах.
Головна мета
навчання іноземної мови полягає у
формуванні в учнів комунікативної компетенції, яка дозволяла б їм здійснювати
спілкування в усній та писемній формах у межах сфер і тем, визначених
програмою.
В даному методичному
кейсі подані ІКТ англійської мови, спрямовані на розвиток комунікативної
компетенції учнів початкової та середньої школи.
Актуальність даної
роботи визначається низкою суперечностей між потребою загальноосвітньої школи в
підвищенні якості та ефективності освіти та існуючою системою навчання
іноземної мови, між необхідністю розвитку мотивації навчальної діяльності учнів
засобами ІКТ на уроках англійської мови і недостатньою теоретичною і практичною
розробленістю проблеми ефективного використання ІКТ для вирішення цього
завдання; між зростаючими вимогами до мотиваційної і комунікативної складової
освітнього процесу і невисоким рівнем її реалізації в більшості сучасних
програмних засобів ІКТ з англійської мови.
Мета даної роботи -
виявити ефективність використання ІКТ на уроці англійської мови та їх вплив на
підвищення пізнавальної активності учнів.
Для досягнення
поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
- вивчити теоретичний
матеріал про ІКТ технології в освітньому процесі,
- розглянути
особливості використання ІКТ на уроці англійської мови,
- проаналізувати
результативність застосування ІКТ у власній практичній діяльності,
- виявити «плюси» і
«мінуси» використання ІКТ та Інтернет-ресурсів на уроці англійської мови.
Матеріали, представлені
в методичному кейсі, розширюють інформаційний, методичний, наочний арсенал
учителя, який викладає англійську мову за новим Державним стандартом, незалежно
від рівня його професійної кваліфікації і досвіду.
Подані в методичному
кейсі ІКТ перетворять процес навчання на творчий процес і допоможуть в творчій
самореалізації кожного учителя.
Матеріали передбачають
методику організації навчально-педагогічної діяльності в системі освіти
школярів за новим Державним стандартом та розроблені на базі власного досвіду
роботи.
Практична значущість
роботи полягає в тому, що ці інформаційно-комунікативні технології можуть бути
використані вчителями англійської, які реалізують нові освітні стандарти.
Робота рекомендована
для молодих спеціалістів – вчителів англійської мови, які працюють за новим
Державним стандартом, а також може бути використана у позакласній роботі загальноосвітніх
шкіл і в роботі дошкільних закладів для навчання англійської мови.
Коментарі
Дописати коментар